💻Computer Learning

بهترین سایت آموزش رایانه

💻Computer Learning

بهترین سایت آموزش رایانه

💻Computer Learning

کابران گرامی بنده AMIR4LXهستم و 7 ساله توی دنیای مجازی فعالیت میکنم.

این سایت یکی از بهترین سایت هایی هست که میتونید در آن در مورد رشته کامپیوتر تخصص بگیرید و بعدش شما رو نسبت به تخصصتون به بازار کار معرفی میکنیم.

راه های ارتباطی:

telegram: @Amir4lx

mail: amir4lx@gmail.com

کسب درآمد پارسکدرز اولین بازار کار آنلاین ایران

آموزش دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دانلود رایگان با ایرانسل

حتما تابحال در شبکه های اجتماعی یا در بستر اینترنت تبلیغات هایی مبنی بر اینکه چگونه حجم اینترنت رو نامحدود کنیم یا چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم دیدین.

یا خیلی جاها نوشته بودن اموزش تظمینی هک مای ایرانسل و مای رایتل و ازین چیزا ولی خب واقعیت ماجرا اینه که همشون سر کارین و فری نت با این روش ها موجود نیستاخم

امروز من نمیخام به شما هک کردن یا دور زدن رو اموزش بدم بلکه قراره شما رو با یه سرویس کاملا رایگان و قانونی ایرانسل اشنا کنم که میتونید از اون برای دانلود رایگان استفاده کنید.

میتونین انواع فیلم یا موزیک و عکس و فایل های بزرگ چند گیگ بایتی رو با سرعت بالای سیم کارت ایرانسل و بدون هزینه کردن حتی یک کیلوبایت از حجم اینترنت دانلود کنید و جالبه بدونید این روش کاملا قانونیه و هیچ ترفند دور زدن یا کلاه برداری در کار نیست.آرام

پیامرسان گپ

پیامرسان گپ رو در کامپیوتر دانلود و نصب کنید و مثل ساخت اکانت تلگرام توش یه اکانت بسازید.

لینک دانلود گپ(نسخه ویندوز رو دانلود کنید.)

gap1

gap2

gap3

gap4

طبق عکس به فضای شخصی خودتون برید و فایلی که میخایین دانلود رایگان بشه رو آپلود کنید. میتونید برای اینکه سریع تر این کار صورت بگیره و حجمی هم بابت آپلود نره با vps اینکارو بکنید. (اگه نمیدونید vps چی هست توصیه میکنم از لینک زیر مطالعه بکنید!)

best_vps

vpsچیست؟

gap5

بعد از اینکه آپلود تموم شد طبق تصویر روی بخش مشخص شده راست کلیک کرده کپی رو بزنید.

حالا میتونید این لینک رو داخل اندروید و  کامپیوترتون با دو نرم افزاری که لینکشو آخر مطلب براتون گذاشتم رایگان دانلود کنید و اگه این لینک رو به هر شخص دیگه ای هم بدین رایگان دانلود میشه.(فقط با اینترنت ایرانسل رایگانه پس اگه با کامپیوتر دانلود میکنید حتما با سیم کارت به اینترنت متصل بشید.) اگه نمیدونید که چطور میشه کامپیوتر یا لپتاپ را با سیم کارت به اینترنت متصل کرد میتونید آموزش آنرا از لینک زیر دریافت کنید.

آموزش نحوه اتصال کامپیوتر یا لپتاپ به اینترنت با سیم کارت

لینک دانلود آهنگی که توی آموزش آپلود شد تا رایگان دانلود بشه :

https://storage1.gap.im/assets/media/10/201912/4979457/8d443953fb-5e0362557a1ed885bb8b4a68.mp3?configs=eyJiYWNrZ3JvdW5kIjoiZmZmZmZmIn0=

دانلود نرم افزار اینترنت دانلودمنیجر IDM(برای کامپیوتر)

دانلود اپلیکیشن IDM+(برای اندروید)

ویدیوی آموزش دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل

موفق و سربلند و پیروز باشید.

  • amir 4lx

نظرات  (۳)

  • نمره برتر
  • بسیار عالی

    پاسخ:
    خواهش میکنم.

    سلام شما واسه گیم انلاین راه حلی نداری؟

    پاسخ:
    روش هایی برای کاهش پینگ اینترنت و در نتیجه بالا بردن سرعت گیم انلاین دارم شما دقیقا چی میخایی؟
  • امیر ارسلان ملکی
  • سلام مثلا من میخوام دانلود کنم فایل رو ندارم که اپلود کنم بعد دانلود کنم باید چیکار کنم یعنی میگی لینک دانلود رو بفرستم واسه یکی بعد دانلودش کنم نت کم نمیشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی